درباره شرکت میک بلاک – Make Block

درباره شرکت میک بلاک

میک بلاک Makeblock


Makeblock
لوگو شرکت Make Block

شرکت میک بلاک به انگلیسی “Makeblock” یک شرکت فناوری خصوصی چینی است که دفتر مرکزی آن در شنژن “Shenzhen” چین قرار دارد . این شرکت در سال 2011 توسط جاسن وانگ ( Jasen Wang ) تاسیس شد.


همچنین بخوانید : معرفی ربات Makeblock Codey Rocky


Jasen Wang
Jasen Wang بنیان گذار شرکت Make Block

اولین استارت آپ موفق چین

شرکت Makeblock اولین استارتاپ سخت‌افزاری چینی بود که توانست جذب سرمایه موفقی را در Kickstarter تجربه کند و به همین سبب به سرعت توانستند ایده ها و محصولات سخت افزار و نرم افزاری خود را توسعه دهند.


همچنین بخوانید : چرا ربات Make Block mbot2 را بخریم؟


ربات میک بلاک mbot2
ربات Make Block mbot2

سخت افزار و نرم افزار مورد استفاده محصولات شرکت Make Block

سخت افزار مورد استفاده در محصولات این شرکت مبتنی بر آردوینو ( Arduino ) و نرم افزار مبتنی بر اسکرچ ( Scratch )  و پایتون ( Python ) میباشد.

 

بازار فروش

محصولات Makeblock در بیش از 140 کشور فروخته می شوند و بیش از 10 میلیون کاربر در 20000 مدرسه در سراسر جهان دارند . تقریبا 70 درصد از فروش شرکت Makeblock در خارج از چین انجام می شود و بزرگترین بازار این کشور ایالات محتده آمریکاست .

دلیل محبوبیت ربات های شرکت Make Block

ربات های شرکت Make Block در مقایسه با رقبای خود قیمت بسیار پایینتری دارند علارقم اینکه از لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری هیچگونه کمبودی ندارند .

همچنین شرکت Make Block نرم افزار اختصاصی خود را برای محصولاتش ارائه داده ، که علاوه بر اسکرچ از زبان برنامه نویسی پایتون نیز پشتیبانی میکند و هیچگونه محدودیت در تنظیمات و اضافه کردن دستورات توسط کاربران وجود ندارد و شما میتوانید بدون مشکل تغییرات و ایده های خود را اعمال کنید.


همچنین بخوانید : معرفی ربات Makeblock mBot Mega


محیط برنامه نویسی میک بلاک
محیط برنامه نویسی Make Block

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا