نمونه پروژه اسکرچ جونیور

نمونه پروژه اسکرچ جونیور

نمونه پروژه اسکرچ جونیور که توسط دانش آموزان آکادمی آموزشی قزوین اسکرچ آماده شده

ویدیوی شماره 1

نمونه پروژه اسکرچ جونیور

شامل دو بخش کد نویسی شده توسط کودک برنامه نویس میباشد که در بازی اول کودک کنترل بازی را به دست خود برنامه سپرده به صورتی که مهره بازی با توجه به مو قعیت اشاره گر حرکت و کد های دستوری را اجرا میکند.  با برخورد به اشیاء آنها را حذف/محو میکند.  اما در بازی دوم کودک خلاق با قرار دادن فلش های کنترلی کنترل و حرکت مهره را خود به دست گرفته و با قرار دادن چند حذف کننده متحرک بازی را سخت تر کرده بصورت که با برخورد به حذف کننده بازی را میبازی.

ویدیوی شماره 2

این بازی در اصل شبیه سازی دو حالت از ماه است که کودک خلاق با حرکت دادن کره ای به رنگ آبی آسمان از روی ماه حالت های مختلف ماه را در شب نمایش میدهد. برای گردش ماه به دور زمین ، ماه را حول یک محور به دور زمین به گردش در می آورد. بلوک های کد نویسی شده تمام بازی ها در ویدئو ها قابل نمایش می باشند.

ویدیوی شماره 3

بازی پرش از روی موانع ، در این بازی کودک علاوه بر کد نویسی خلاقانه یک طراحی خلاقانه نیز داشته.  بازی هایی را که مشاهده کرده را با تلاش و کمک مربیان مجموعه قزوین اسکرچ پیاده سازی و طراحی می کند. کودک توانسته با بکار گیری بلوک های کد اسکرچ جونیور بازی را بسازد.

ویدیوی شماره 4

نمونه پروژه اسکرچ جونیور

همانطور که در ویدئو مشاهده میکنید کودک کد نویس ما ، تبدیل به یک کودک خلاق شده که میتواند هر آنچه که به آن فکر میکند پیاده سازی کند. بازی بسازد ، شبیه سازی کند، کارت پستال یا کارت تبریک دیجیتال بسازد. هدف ما هم در مجموعه قزوین اسکرچ این است که کودک شما ذهنی فعال ، هوشمند و خلاق داشته باشد.

ویدیوی شماره 5

نمونه پروژه اسکرچ جونیور – مبارزه ، تلاش برای پیدا کردن راهی برای حل مشکلات پیش رو ، خلاقیت و نو آوری. کودکان خلاق – کودکان برنامه نویس – اسکرچ ، اسکرچ جونیور، دنیای شیرین کودکان برای تعامل با ابزار دیجیتال. قزوین اسکرچ ، آموزش یادگیری خلاقیت و مهارت.

پیمایش به بالا