ربات میک بلاک mBot Neo

چرا آموزش STEM و رباتیک برای کودکان بسیار مهم است؟

آموزش ربات میک بلاک mBot Neo ، اگرچه جامعه ما وابستگی و اتکای خود را به فناوری/برنامه‌نویسی افزایش می‌دهد، از هر 10 مدرسه تنها 1 مدرسه به طور فعال به کودکان نحوه کدنویسی را آموزش می‌دهند. ربات ها می توانند با آوردن زبان های مقدماتی و همچنین راهی سرگرم کننده برای علاقه مند کردن کودکان به کدنویسی، این شکاف را پر کنند. ربات‌های STEM کدگذاری را با جنبه سنتی اسباب‌بازی القا می‌کنند و به بچه‌ها این امکان را می‌دهند که نه تنها سرگرم شوند، بلکه در معرض مهارت‌های ضروری قرار بگیرند که به آنها در بازار جهانی با فناوری شدید در آینده پاداش می‌دهد.
کیت های ربات میک بلاک mBot Neo(STEM) آموزش و بازی را در یک شی القا می کند و به کودکان اجازه می دهد از یادگیری لذت ببرند. با استفاده از این ربات ها، آنها می توانند مفاهیم را از طریق آزمون و خطا، کاربرد و تجربیات عملی بیاموزند و اطمینان حاصل کنند که آنچه را که با آن سر و کار دارند کاملا درک می کنند. بچه ها همه این کارها را انجام می دهند در حالی که به کنجکاوی خود اجازه می دهند آنها را به حرکت درآورد و یک مسیر “بدون چالش” به حوزه مهندسی و فناوری ایجاد می کنند که در آن انگیزه یادگیری دارند. آموزرش اسکرچ و رباتیک در قزوین با مجرب ترین اساتید رباتیک، آموزش رباتیک و اسکرچ به کودکان در آموزشگاه برنامه نویسی قزوین اسکرچ

آموزش رباتیک کودکان قزوین

آدرس کلاس رباتیک در قزوین : حکم آباد کوچه شهید حسنی، پلاک 56/58، آکادمی آموزشی قزوین اسکرچ  /  شماره تماس:   09925005761  –  09925005760

4 دلیل برای گنجاندن رباتیک در آموزش اولیه STEM

مقدمه ای موثر در برنامه نویسی ربات STEM ارائه می دهد
یادگیری برنامه نویسی ربات STEM از طریق رایانه می تواند برای کودکان بسیار انتزاعی باشد که درک کنند. ربات ها جایگزین بهتری برای این کار هستند. از طریق استفاده از ربات‌ها، کودکان می‌توانند نحوه واکنش یک شیء واقعی به آنچه را که کدنویسی می‌کنند، تجسم کنند، شکست‌ها و موفقیت‌های خود را از نظر فیزیکی در مقابل خود ببینند. با ربات میک بلاک mBot Neo که توسط  mBlock  طراحی شده استنرم افزار، کاربران می توانند راحت تر از همیشه کدنویسی خود را ببینند. mBot با قطعات رنگ‌بندی‌شده، دستورالعمل ساده و مونتاژ ساده، به خلاقیت شما اجازه می‌دهد بدون نگرانی در مورد مسائل فنی رشد کنید. برنامه ربات میک بلاک mBot Neo برای ارائه یک تجربه کدنویسی مقدماتی طراحی شده است که از نشانه های گرافیکی استفاده می کند تا مطمئن شود هر کسی می تواند آن را در عرض چند دقیقه انجام دهد. از طریق محصولاتی مانند این، ربات‌ها اکنون به کودکان اجازه می‌دهند تا در سنین بسیار پایین به راحتی با رشته‌های مهندسی و فناوری تعامل داشته باشند.

4 دلیل برای گنجاندن رباتیک در آموزش اولیه STEM

ربات میک بلاک mBot Neo، یادگیری “اجباری” نیست. بلکه به عنوان یک چالش سرگرم کننده دیده می شود!

علائم اختصاری آموزش STEM و رباتیک به شرح زیر است.

STEM  =  علم، فناوری، مهندسی و ریاضیات 
Science, technology, engineering, and mathematics   =  STEM

افزایش خلاقیت با آموزش ربات میک بلاک mBot Neo
هنگامی که با مهندسی و فناوری در مدرسه سر و کار داریم، بیشتر برنامه های درسی فقط شامل یادگیری تئوری می شوند زیرا کاربردهای این رشته ها معمولاً مقیاس بزرگتر و/یا گران هستند. با این حال، آموزش رباتیک راهی را به دانش آموزان ارائه می دهد تا با دانش STEM خود چیزی با قیمتی مقرون به صرفه ایجاد کنند. ربات‌های STEM مانند پلتفرم DIY از ربات میک بلاک mBot Neo، ابزارهایی را در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌دهند که برای اعمال خلاقیت خود تا حد نامحدودی در طراحی و ساخت نیاز دارند. پلتفرم DIY دارای بیش از 300 قطعه مکانیکی سازگار و بیش از 100 ماژول الکترونیکی است که به شما این قدرت را می دهد که هر آنچه را که تصور می کنید بسازید. پس در مرحله بعد چه چیزی را  اختراع خواهید  کرد؟

فراگیری را ترویج می کند

ربات‌ها برای دسترسی آسان به طیف وسیعی از دانش‌آموزان عالی هستند. به ویژه، آنها ثابت کرده اند که در تعامل با کودکان اوتیستیک بسیار موثر هستند. مواردی مانند تماس چشمی، ارتباط و صبر، همه چیزهایی هستند که کودکان اوتیستیک هنگام تعامل با انسان‌های دیگر با آن‌ها مواجه می‌شوند. با این حال، ربات های STEM با بسیاری از ویژگی های خود، احساس راحتی را به این کودکان ارائه می دهند. به عنوان مثال، کدی راکی، همراه ربات مورد علاقه شما را در نظر بگیرید. Codey Rocky که مجهز به عملکرد هوش مصنوعی و صفحه نمایش LED برای برقراری ارتباط است، به کودکان اوتیسم اجازه می دهد تا به شیوه ای شخصی تر با آن ارتباط برقرار کنند، شبیه به تعامل با سایر انسان ها. با این حال، برخلاف انسان‌ها، ربات‌ها بسیار قابل پیش‌بینی هستند و صبر بی‌نهایتی دارند و باعث می‌شوند کودکان اوتیسمی هنگام کار با آنها از طریق روباتیک، احساس راحتی کنند.

آموزش ربات میک بلاک mBot Neo، دانش آموزان را برای آینده آماده می کند
مطالعات نشان می دهد که در دهه آینده، پیش بینی می شود مشاغل مرتبط با STEM تا 17 درصد رشد کنند. و با این رشد سریع در مشاغل STEM، کارگران بیشتری در این زمینه تقاضا خواهند شد. این نه تنها به معنای امنیت شغلی بیشتر است، بلکه مشاغل STEM نیز حقوق بسیار بالاتری نسبت به مشاغل متوسط ​​دارند. علاقه مند کردن دانش آموزان به رشته های STEM در مراحل اولیه می تواند منجر به علاقه مندی به مشاغل احتمالی در آینده آنها شود. این نه تنها برای اقتصاد عالی خواهد بود، بلکه دانش آموزان بیشتری نیز موفق خواهند شد.
ربات میک بلاک mBot Neo برای کمک به ایجاد این افزایش استعدادهای جدید STEM طراحی شده است. همانطور که در بالا ذکر شد، دانش آموزان می توانند با برنامه نویسی مبتنی بر بلوک برای کدنویسی آسان و بصری شروع کنند. اما ربات میک بلاک mBot Neo همچنین برای کمک به کودکان برای انتقال به سطوح بالاتر کدنویسی نیز توسعه یافته است. با زبان اصلی برنامه نویسی، پایتون، که به طور کامل در برنامه نویسی ادغام شده است، کاربران می توانند به تدریج شروع به تغییر زبانی که در آن کار می کنند، کنند البته زمانی که احساس کردند آماده هستند، کنند و مهارت کدنویسی خود را به سطح بالاتری برسانند.

پیمایش به بالا