ربات لگو EV3

اهمیت رباتیک لگو | مزایای آموزش لگو EV3در آموزش

مزایای آموزش رباتیک لگو EV3

اهمیت آموزش ربات لگو EV3 در طول سال ها :
ربات لگو EV3 به دلیل افزایش تقاضا برای فناوری در زمینه های مختلف، به ویژه ارتش و نیروی انتظامی، به طور فزاینده ای در جهان ما رایج شده است، زیرا بسیاری از آنها برای شناسایی و خلع سلاح بمب ها و سایر مواد منفجره، یک شغل مورد استفاده قرار می گیرند. به نظر می رسد برای یک انسان بسیار خطرناک است به تنهایی این کار را انجام دهد. خود ربات‌ها اساساً یک وسیله مکانیکی هستند که دارای اندام یا چرخ هستند که با دستورالعمل‌های خاصی برنامه‌ریزی شده‌اند، اما گاهی اوقات می‌توان آنها را از راه دور کنترل کرد.
آنها دارای یک واحد پردازش و همچنین موتورها و محرک هایی هستند که به حرکت اندام ها یا چرخ ها کمک می کنند و همانطور که برنامه ریزی شده اند کار خود را انجام می دهند. برخی از ربات ها ممکن است کلمات را به صورت دستوری بیان کنند (مانند الکسا یا Google Home)، برخی ممکن است چراغ قوه و برخی به سادگی صدا تولید کنند.
هدف اصلی رباتیک لگو EV3 البته انجام مشاغلی است که ممکن است انجام آنها برای انسان بسیار خطرناک یا بسیار دشوار باشد، با این حال، ایجاد مشاغل و مسیرهای شغلی بیشتر در دنیای فناوری با افزایش تقاضا برای رباتیک یک هدف است. رباتیک به یک ستاره در حال ظهور در دنیای فناوری تبدیل شده است و در جایی که ما بیشتر به آن نیاز داریم، راحتی را اضافه کرده است. با این حال، همه آنها شهرت مثبتی دریافت نکرده اند.
مزایای یادگیری در مورد رباتیک این است که ما می توانیم یاد بگیریم و درک کنیم که آنها چگونه کار می کنند و چه کارهایی را می توانند و نمی توانند انجام دهند تا پیچیدگی خود این فناوری را رفع کنند. برخی می ترسند که ربات ها ظرف چند دهه آینده جایگزین کارگران انسانی شوند در حالی که برخی دیگر آنها را به عنوان “ربات های قاتل” می بینند، اما به ندرت چنین است. در واقع، روباتیک می‌تواند ابزاری آموزشی برای نسل‌های آینده ما باشد، زیرا آنها برای نوع جدیدی از نیروی کار آماده می‌شوند. رباتیک شامل استفاده از ریاضیات، علوم و مهندسی است و برای کودکان، این فقط نوعی فعالیت عملی است که نه تنها به آنها در درک سه موضوع ذکر شده قبلی کمک می کند، بلکه در بلند مدت می تواند در چندین جنبه دیگر زندگی نیز به آنها کمک کند. برای ثبت نام جهت آموزش رباتیک لگو EV3 با گروه آموزشی قزوین اسکرچ در ارتباط باشید.

اهمیت و مزایای رباتیک لگو

هنگامی که صحبت از یادگیری و مشارکت فعال در ربات لگو EV3 می شود، مزایای زیادی برای کودکان و نوجوانان وجود دارد. برخی از این مزایا عبارتند از:
رباتیک می تواند به بچه ها کمک کند تا به علایق خود پی ببرند. بچه ها در هر سنی با ریاضیات، علوم و مهندسی آشنا می شوند. سه جزء مخفف “STEM” (علم، فناوری، مهندسی، ریاضیات). در اینجا، به کودکان این فرصت داده می شود که از سنین پایین مهارت های تفکر انتقادی و حل مسئله را توسعه دهند و به خلاقیت آنها اجازه دهند تا استفاده از تخیل خلاق آنها را افزایش دهد. پس از یادگیری در مورد رباتیک، برخی از دانش آموزان ممکن است به چاپ سه بعدی علاقه مند شوند، در حالی که برخی دیگر که مایلند در مورد چگونگی کار کردن چیزها و آنچه باعث حرکت قطعات مکانیکی خاص می شود بیاموزند، بیشتر به مطالعات خود می پردازند و احتمالاً در نهایت در دنیای مکانیکی فناوری کار می کنند. ربات لگو EV3 یکی از مهم ترین آموزش هایی است که ذهن کودکان شما را فعال می کند و کودکان شما را فعال می کند.

آموزش رباتیک لگو

یک برنامه درسی قوی رباتیک می تواند رهبران فردا را ایجاد کند.

وقتی فرصت مناسبی به دانش‌آموزان داده می‌شود و وقتی نوبت به کنترل ربات و کار در یک محیط گروهی می‌رسد، معمولاً نقاط قوت خود را به دیگران نشان می‌دهند، اما مهم‌تر از آن اعتماد به نفس و عزت نفس ایجاد می‌کنند. راه های مختلفی وجود دارد که استعدادها و نقاط قوت دانش آموز ممکن است از طریق آنها بدرخشد. یکی از آنها مشارکت ایده های آنها در گروه است، خواه طراحی باشد یا خواص مکانیکی. دیگران ممکن است بتوانند مفهوم حرکات یک ربات و نحوه بهبود آنها را درک کنند، در حالی که دیگران، که استعدادهای خاص را ندارند، ممکن است استعداد رهبری دیگران و کمک به گروه را برای ادامه کار و همچنین برقراری ارتباط در گروه خود و با دیگران را داشته باشند.

رباتیک می‌تواند به دانش‌آموزان بیاموزد که چگونه در بسترهای مختلف فناوری ارتباط برقرار کنند.

در مورد آن فکر کنید: رباتی که یک حساب توییتر یا اینستاگرام دارد و به صورت روزانه، هفتگی یا ماهانه به روز می شود. در حالی که دانش آموزان در معرض STEM و توسعه تفکر انتقادی و مهارت های حل مسئله خود قرار می گیرند، آنها همچنین در معرض علایق بالقوه دیگری مانند رسانه های اجتماعی هستند. رسانه‌های اجتماعی نیز تقاضای زیادی دارند و پلتفرم‌های جدیدی هر روز ظاهر می‌شوند تا زندگی ما را آسان‌تر کنند و در عین ارتباط با دیگران، زمینه‌های مشترک را با دیگران پیدا کنیم. رباتیک می‌تواند به بچه‌ها یاد دهد که چگونه در توییتر برای ارسال توییت حرکت کنند (مثلاً در مورد ربات خاص برای به‌روزرسانی در مورد رفاه آنها و آنچه در پروژه می‌گذرد). همچنین می تواند به آنها در نوشتن یک پست وبلاگ، ایجاد محتوای ویدیویی و پاسخ مناسب به شرکتی که با سازندگان تماس گرفته است کمک کند تا سازندگان محصولات جدید خود را آزمایش کنند. آموزش ربات لگو EV3 توسظ بهترین اساتید در آکادمی قزوین اسکرچ.

رباتیک می تواند به مشارکت جامعه منجر شود

وقتی صحبت از تکالیف و مدرسه به میان می‌آید، وقتی دانش‌آموزان در اجتماع خود مشارکت بیشتری داشته باشند، شاهد نمرات بالاتر، حضور بیشتر، احساس امنیت بیشتر، مشکلات رفتاری کمتر و نگرش‌های مثبت‌تر هستیم. وقتی به دانش‌آموزان فرصت داده می‌شود چیزی را که خلق کرده‌اند نشان دهند، سطح اعتماد به‌نفس آن‌ها افزایش می‌یابد. کودکان از سراسر کشور و جهان در مسابقات رباتیک به رقابت می پردازند و خلاقیت های خود را به نمایش می گذارند. از دستی که می‌تواند به زبان اشاره «A، B، C» را امضا کند، تا روباتی که می‌تواند در صورت نیاز اقلام را بردارد و توزیع کند، تا یک ربات کوچک با پنجه‌ای که به فرمان بالا و پایین می‌پرد و می‌تواند کمی فشار دهد. باز شدن درب با استفاده از دو برنامه خلاقیت یک کودک با رباتیک و مطالعه چنین فعالیت جذابی همراه است. از آموزش هایی که بیشتر از همه مورد توجه والدین و اساتید می باشد آموزش ربات لگو EV3 می باشد.

رباتیک مهارت های ضروری کار گروهی را آموزش می دهد.

مهارت‌های STEM که امروز آموزش داده می‌شوند، بعداً می‌توانند به برخی از درخشان‌ترین رهبران فردا تبدیل شوند. در حالی که برخی هرگز برای ناسا کار نخواهند کرد، و برخی ممکن است هرگز پا به ساختمان ریاضیات و علوم یک کالج نگذارند، حداقل می‌توانیم از رهبران بزرگی در ارتش، تجارت، و دولت محلی و ملی انتظار داشته باشیم. دانش‌آموزان یاد می‌گیرند که خودشان را بیان کنند و ایده‌ها را به اشتراک بگذارند و همچنین مهارت‌های شنیداری و توانایی برقراری ارتباط با دیگران را تقویت کنند. این مهارت های زندگی آنها را در بقیه دوران کودکی و بزرگسالی به عنوان اعضای قوی و باانگیزه جامعه به همراه خواهد داشت. درس های STEM در حال حاضر بیش از هر زمان دیگری مهم است زیرا دانش آموزان برای نیروی کار قرن بیست و یکم آماده می شوند. در رباتیک، دانش‌آموزان از کدنویسی فراتر می‌روند، بلکه مهارت‌های اساسی را که بعداً در زندگی به آن‌ها نیاز خواهند داشت، مانند مهارت‌های رهبری و مشارکت اجتماعی، ارتباط بین پلت‌فرم‌ها و با دیگران و همچنین مهارت‌های گوش دادن برای حل بهتر مسائل و مشکلات را یاد می‌گیرند و تقویت می‌کنند. از مهم ترین آموزش هایی که کودک شما را در این مسیر یاری می کند ربات لگو EV3 است.

آموزش رباتیک لگو در قزوین

بسیاری از مدارس و سازمان‌ها به صورت منطقه‌ای و حتی ملی در لگو رباتیک رقابت می‌کنند که می‌تواند تأثیرات مثبتی بر روی بچه‌های سن مدرسه داشته باشد. مسابقات به کودکان در سنین پایین می آموزد که گاهی برنده میشود و گاهی شکست می خورد اما به این معنا نیست که دست از تلاش بردار. آنها همچنین این فرصت را دارند که با افراد جدید ملاقات کنند، دوستان جدید و خاطراتی پیدا کنند که می توانند در طول دوران کودکی خود و تا پایان عمر ادامه دهند.
بچه‌هایی که در ربات لگو EV3 شرکت می‌کنند، STEM (علم، فناوری، مهندسی، ریاضیات) را یاد می‌گیرند و می‌توانند یاد بگیرند که چگونه چیزها با هم کار می‌کنند تا یک ماشین متحرک و گاهی سخنگو ایجاد کنند که می‌تواند دستورالعمل‌های خاصی را دنبال کند. آنها یاد می گیرند که چگونه با همسالان خود به عنوان یک تیم کار کنند و بیشتر گروه ها را درک کنند و در طول زندگی، همه نقشی دارند که در خدمت یک هدف هستند، خواه موفقیت در تلاششان، موفقیت به عنوان یک واحد خانواده یا در روابط.
بر اساس اطلاعات ذکر شده در بالا، تقاضا و دلیل خوبی برای علاقه مند کردن کودکان به رباتیک لگو یا حداقل قرار دادن آنها در معرض این فعالیت وجود دارد. اثرات طولانی مدت شرکت در یک فعالیت گروهی مبتنی بر فناوری نه تنها مجموعه مهارت‌های آنها را برای سال‌های بعد که به دنبال شغل می‌گردند تقویت می‌کند، بلکه باعث ایجاد اعتماد به نفس در توانایی‌هایشان، تحقق علایقشان می‌شود و باعث می‌شود در مورد موج جدیدی از پیشرفت های فناوری برای ارتقای جامعه ما در دهه های آینده با درگیر شدن نسل های جدید در مفاهیم.
در نهایت، در حین درگیر شدن با روباتیک، بچه‌ها یاد می‌گیرند که اشتیاقشان در کجاست، چه ساختن ماشینی که می‌توانند کنترل کنند، چه نرم‌افزاری را سازماندهی کنند، یک ربات طراحی کنند، یا فقط همه را در مسیر خود نگه دارند و مطمئن شوند که همه چیز به خوبی پیش می‌رود. بچه ها مهارت های اساسی زندگی را یاد می گیرند و همچنین مهارت جدیدی را می‌آموزند تا در بزرگسالی با خود به همراه داشته باشند، حتی اگر مستلزم تعمیر رایانه خودشان یا درک دسیسه‌های وسیله نقلیه موتوری خودشان باشد.
آنها با دیگران از جمله همکلاسی ها که در پروژه مشارکت دارند، معلمان و دیگر شخصیت های بزرگسال در زندگی خود و دوستانی که ممکن است در این راه پیدا کنند، ارتباطات طولانی مدت ایجاد می کنند. آنها به توانایی های خود اعتماد می کنند و اعتماد را از طریق سخت کوشی و کار با دیگران در یک تیم یاد می گیرند. STEM پایه رباتیک لگو است، اما خلاقیت و کار سخت یک کودک است که همه آن را ارزشمند می کند زیرا آنها همه آن را مانند یک دستور غذای خوشمزه گرد هم می آورند.

پیمایش به بالا