رباتیک قزوین

آموزش رباتیک / رباتیک قزوین

آموزش رباتیک در قزوین به‌ویژه در دانشگاه آزاد و همچنین  در دانشگاه صنعتی شریف بسیار پیشرفته است. آموزش رباتیک باید با برنامه‌نویسی همراه باشد.
البته متأسفانه در مراکز آموزشی رباتیک قزوین با ربات‌هایی کار می‌شود که فقط به مبحث الکترونیک توجه دارد و برنامه‌نویسی کودکان ضعیف مانده است.
بیشتر ربات‌های در حال آموزش اصلاً قابل برنامه نیست کودکان به نخبگان هوشمند تبدیل‌شده‌اند و نیاز دارد که اطلاعات هدفمندی در رابطه با علم کامپیوتر دریافت کنند ، ما در قزوین اسکرچ با توجه به تأثیرات و فواید رباتیک ، برنامه‌های علمی و هدفمندی را تدوین کرده‌ایم. برای آموزش رباتیک در قزوین با ما در ارتباط باشید.

آموزش رباتیک در قزوین

اول با آموزش اسکرچ جونیور در سه ترم شروع کنید.  کودکان 5 الی 8 ساله
در گام دوم دوره یک‌ساله اسکرچ را بگذرانید.  کودکان 8 الی 12 ساله
قدم سوم این است که برنامه‌نویسی آموزش‌دیده را به ربات‌ها وصل کنیم.یعنی از یکی از ربات‌های شرکت لگو و یا میک بلاک استفاده کنید.  کودکان 12 الی 16 ساله

آموزش رباتیک کودکان

برگزاری کلاس رباتیک در قزوین به کودکان یک تخصص ویژه است و عشق و صبوری لازم دارد، تمام مربیان ما دارای مدرک مهندسی کامپیوتر و باتجربه 3 سال کار با کودکان در خدمت فرزندان شما هستند. دستاوردهای رباتیک قزوین شگفت‌انگیز است لطفاً جدیدترین خبرهای گروه رباتیک قزوین را با ما دنبال کنید.

  • استعدادیابی قزوین
  • آموزش رباتیک کودکان قزوین
  • مدرسه رباتیک قزوین
  • برنامه‌نویسی ربات
  • کلاس رباتیک حرفه ای 
  • باغ‌وحش رباتیک قزوین
  • رباتیک دانشگاه آزاد قزوین
  • موسسه کودکان هوشمند استان قزوین
  • آموزش رباتیک کودکان قزوین

آموزش رباتیک به کودکان در قزوین

آدرس کلاس رباتیک در قزوین : حکم آباد کوچه شهید حسنی، پلاک 56/58، آکادمی آموزشی قزوین اسکرچ  /   شماره تماس:   09925005761   –   09925005760

چگونه فرزندان خود را به رباتیک علاقه مند کنیم؟

ربات های بیرون از خانه  را به آنها نشان دهید!
به فرزند خود نشان دهید که چگونه می توان از یک ربات در زندگی واقعی برای انجام کارهایی که انجام آنها برای مردم دشوار یا خطرناک است استفاده کرد. به آنها توضیح دهید که ساخت ربات به دانش ریاضی و علوم نیاز دارد تا بتوانند ترکیب فناوری با مهندسی و سایر موضوعات را بهتر درک کنند.
ربات ها همه جا هستند، نه فقط در خانه شما! شما می توانید ربات هایی را پیدا کنید که برای مبارزه با جنگ ها، ساخت اتومبیل، کار با دستگاه ام آر آی و موارد دیگر استفاده می شوند. نشان دادن انواع مختلفی از کارهایی که ربات‌ها می‌توانند انجام دهند، به بچه‌ها درک بهتری از برنامه‌های کاربردی واقعی روبات‌ها می‌دهد.
ربات خود را بسازید!
ساده‌ترین راه برای علاقه‌مند کردن بچه‌ها به رباتیک این است که از آن‌ها بخواهید مینی ربات خودشان را در خانه یا مدرسه با استفاده از کیت‌های ساده‌ای که دستورالعمل‌های قابل فهمی دارند بسازند. برای آشنا کردن کودک خود با رباتیک می توانید با گروه آموزشی قزوین اسکرچ که آموزش رباتیک در قزوین به کودکان را بر عهده دارد در ارتباط باشید.

به آنها یک پازل بدهید تا حل کنند!
درست مانند بچه‌ها که جذب بازی‌های ویدیویی می‌شوند، آنها نیز به سمت پازل‌های باتیک جذب می‌شوند که تخیل و مهارت‌های حل مسئله آنها را به چالش می‌کشد. کیت های رباتیک امروزه با پازل های سرگرم کننده رباتیک برای کودکان 8 تا 14 ساله عرضه می شوند.
این «پازل‌ها» با دستورالعمل‌های گام به گام در مورد چگونگی ساخت یک ربات از ابتدا ارائه می‌شوند. بچه‌ها می‌توانند خودشان دستورالعمل‌ها را دنبال کنند و خودشان آن را بدون کمک یک بزرگسال جمع کنند. ممکن است بخواهید با یک کیت ساده شروع کنید و به آرامی سختی آن را افزایش دهید تا فرزندتان ناامید و تسلیم نشود. در مرکز رباتیک قزوین کودکان، بر این مسئله تاکید بسیاری شده است

بهترین آموزشگاه آموزش رباتیک در قزوین

کودک خود را به مسابقات رباتیک علاقه مند کنید!
در مرکز رباتیک قزوین، در حال حاضر در فعالیت های سرگرم کننده بعد از مدرسه برای کودکان گنجانده شده است تا تجربیات یادگیری عملی داشته باشند. این نوع جدید از مسابقات رباتیک به بچه ها راه های جدیدی برای کشف علایق و استعدادهایشان می دهد. مسابقات رباتیک برای کودکان 10-15 ساله برگزار می گردد. اکنون در سومین سال خود، بزرگترین مسابقه رباتیک جوانان جهان هر ساله در بیش از 40 کشور جهان با بیش از 100000 شرکت کننده از سراسر جهان برگزار می شود.

فرزندتان را تشویق کنید تا با دوستانش در مسابقات رباتیک شرکت کند!
با مسابقه رباتیک جدید VEX، کودکان می توانند به باشگاه های رباتیک در مدرسه بپیوندند یا با همکلاسی های خود یکی از باشگاه های خود را تشکیل دهند.

فرزند خود را با استفاده از فناوری درگیر کنید!
فناوری اکنون چیزی بیش از ابزاری برای یادگیری علوم و ریاضیات است. همچنین به راهی برای اکتشاف خلاق تبدیل شده است. با انواع مختلف ربات ها از جمله ربات های نانو و میکرو، کودکان اکنون می توانند از فناوری و کدگذاری برای اختراع و ساخت طرح های ربات خود استفاده کنند.

برای آنها کتاب هایی در مورد رباتیک بخوانید!
امروزه بسیاری از کتاب‌های مناسب برای کودکان در مورد رباتیک در بازار موجود است که یادگیری در مورد رباتیک را برای کودک شما جذاب‌تر می‌کند. ما در قزوین اسکرچ با آموزش رباتیک در قزوین کودکان را برای ساخت ربات‌ها آماده می کنیم.

آنها را با انواع مختلف ربات ها آشنا کنید!
با تمام فناوری های جدید ربات امروزی، هیچ محدودیتی برای کاری که یک ربات می تواند انجام دهد وجود ندارد! از روبات‌های کمکی خانگی مانند JIBO و Pepper گرفته تا ربات‌های کنترل از راه دور مانند BeamPro و Voyager II. فرزند شما از کاوش در انواع مختلف ربات ها به همان اندازه که از یادگیری در مورد آنها لذت می برد، لذت خواهد برد.

آن را به یک فعالیت خانوادگی تبدیل کنید!
از اینکه چگونه علاقه فرزندتان به روباتیک می تواند کل خانواده را گرد هم آورد، شگفت زده خواهید شد! آموزش رباتیک در قزوین  اکنون فرصتی برای همه است تا روش‌های فوق‌العاده استفاده از فناوری را برای بهبود زندگی بیاموزند و کشف کنند. رباتیک دیگر فقط یک رشته برای نابغه ها و رباتیک ها نیست، بلکه می تواند چیزی باشد که هر کسی می تواند یاد بگیرد و از آن لذت ببرد. درست مانند هر موضوع یا فعالیت دیگری.

آنها را در سنین پایین با کدنویسی آشنا کنید!
رباتیک و برنامه نویسی دست به دست هم می دهند. یادگیری رباتیک با یادگیری مهارت های برنامه نویسی پایه و پیشرفته ساده تر می شود!

کدنویسی رباتیک

تکالیف خود را انجام دهید!
چند دقیقه تحقیق می تواند به شما کمک کند تا کیت رباتیک مناسب برای فرزندتان را پیدا کنید. در حال حاضر کیت‌های رباتیک فراوانی وجود دارد که با برچسب‌های قیمت و سطوح پیچیدگی متفاوت ارائه می‌شوند. بهتر است با یک کیت ساده شروع کنید که به کودک شما کمک می کند تا سرگرمی جدید خود را به جای غرق شدن در آن شروع کند.

آنها را در پروژه های نمایشگاه علمی مشارکت دهید!
شرکت در نمایشگاه های علمی و مسابقات رباتیک به فرزند شما این فرصت را می دهد تا مهارت های رباتیک خود را عملی کند. برای آموزش رباتیک در قزوین با گروه آموزشی قزوین اسکرچ در ارتباط باشید.

فرزندان خود را تشویق کنید تا دوباره – و دوباره فکر کنند!
رباتیک کودکان را تشویق می کند تا از اشتباهات خود درس بگیرند و تا رسیدن به کمال به تلاش ادامه دهند. این عمل به آنها در رشد آنها به ویژه در مواجهه با شکست و پس از شکست در آینده، سودمند خواهد بود.

آنها را سرگرم کننده نگه دارید!
رباتیک مطمئناً روشی هیجان‌انگیز برای کودکان برای یادگیری بیشتر در مورد فناوری رباتیک است، اما اگر فرزندتان واقعاً از آن لذت نمی‌برد، او را مجبور به ادامه این فعالیت نکنید. رباتیک و فناوری به طور کلی، باید برای بچه ها سرگرم کننده و جذاب باشد تا آنها بتوانند همچنان در مورد یادگیری آن هیجان زده باشند.

بگذارید چند ویدیوی رباتیک در یوتیوب ببینند!
یوتیوب تعداد زیادی کانال یوتیوب مرتبط با رباتیک مانند Crash Course Kids و PBS برای دانش آموزان دبستانی دارد. همچنین Crash Course Robotics برای بچه های دوره راهنمایی و CrashCourse Tech برای دانش آموزان دبیرستانی وجود دارد.

پیمایش به بالا