دعوت به همکاری و استخدام

دعوت به همکاری در قزوین اسکرچ

دعوت به همکاری و استخدام در قزوین اسکرچ

دعوت به همکاری و استخدام از مهندسان رشته های مرتبط با علوم کامپیوتر و آی تی (نرم افزار – فناوری اطلاعات – برنامه نویسی) که علاقه مندید در حوزه مرتبط با رشته خود کسب درآمد کنید از شما دعوت به همکاری و استخدام می شود.

تیم قزوین اسکرچ Qazvin Scratch با آموزش مربی به روش تحقیق محور در 60 روز به صورت رایگان شما را وارد بازار کار آموزش برنامه نویسی به کودکان، اسکرچ و اسکرچ جونیور می نماید.

دعوت به همکاری و استخدام از شما به عنوان همکار در آکادمی قزوین اسکرچ به صورت مربی عمومی و خصوصی، کلاس آنلاین و یا کلاس حضوری مشغول به تدریس شوید.

دعوت به همکاری و استخدام

چرا اسکرچ ؟

امروزه والدین توانمند به دنبال آموزش فرزند خود در جهت پرورش ذهن هستند، تا کودک و نوجوان پر تلاش و با پشتکار وخلاق داشته باشند. این امر با تمرین و تکرار پیوسته با بازی سازی و انیمیشن سازی در اسکرچ میسر می شود. شما امروزه می توانید این نیاز والدین را با آموزش اسکرچ Scratch محقق نمایید .
اسکرچ برای مسیر رشد کودکان در دنیا بسیار مفید شناخته شده است.

اسکرچ جی آر Scratch JR زبان برنامه نویسی است که با کمک آن کودکان و نوجوانان می توانند انیمیشن سازی را یاد بگیرند و در کنار آن ایده پرداز و کار آفرین باشند.

ما با آگاه سازی والدین راجع به زبان کد نویسی اسکرچ ( دانشگاه MIT آمریکا ) می توانیم در پرورش کودکان خلاق برای جامعه موثر باشیم. همچنین باعث جذب آنها به یاد گیری علم تولید محتوا با نرم افزار شویم .

دعوت به همکاری و استخدام:

مهندسان و مربیان گرامی در صورت علاقه مندی اطلاعات تماس و رزومه خود را از طریق واتس آپ یا ایمیل برای ما بفرستید ، پشتیبانی آنلاین قزوین اسکرچ آماده پاسخ گویی به شما عزیزان می باشد .

خاطره ارزشمند از آقای میچ رزنیک موسس و مدیر پروژه اسکرچ در دانشگاه ام آی تی

پیمایش به بالا