داستانی در مورد علوم کامپیوتر

داستانی در مورد علوم کامپیوتر

و سایر موارد غیر ممکن 

کتاب داستانی در مورد علوم کامپیوتر و سایر موارد غیر ممکن ، لورن ایپسوم

شابک: 9-2331-00-622-978

نویسنده : کارلوس بوئنو

مترجم : مهندس سارا بوئینی 09925005760

ویراستار : عطیه حسنی ها

تایپ و صفحه آرایی : امیر عباس مرادی

ترجمه به سفارش : آکادمی آموزشی قزوین اسکرچ 

کتاب داستانی در مورد علوم کامپیوتر و سایر موارد غیر ممکن ، لورن ایپسوم

خلاصه کتاب:  لورن، دختر باهوشی است که در سرزمین کاربری گم شده است و از منطق و مهارت های حل مسئله برای یافتن راه خانه استفاده می کند. و درطول مسیر با مفاهیمی مانند: زمان بندی و طرح الگوریتم بیشتر آشنا می شود.

کامپیوترها در این کتاب

فکر می کنم باید به شما هشدار بدهم: هیچ رایانه ای در این کتاب پیدا نخواهید کرد.

اگر ایده ی این کتاب علوم کامپیوتر بدون کامپیوتر شما را ناراحت می کند، لطفا چشمان خود را ببندید تا صفحات کتاب را نبینید.

حقیقت این است که علم کامپیوتر واقعا در مورد کامپیوتر نیست. کامپیوتر فقط ابزاری است که به شما کمک می کند، ایده ها را واضح تر ببینید. شما می توانید ماه و ستارگان را بدون تلسکوپ ببینید، گل ها را بدون فلوروسکوپ بو کنید، بدون فونوسکوپ خوش بگذرانید، و بدون اسیلوسکوپ زندگی کنید.

شما همچنین می توانید بدون اینکه کدنویسی بدانید با علوم کامپیوتر بازی کنید. ایده ها همه چیز علم کامپیوتر هستند. این کتاب در مورد آن ایده ها و چگونگب پیدا کردن آن هاست. در واقع، بیشتر شخصیت ها، مکان ها و چیزها در زمین کاربری بر اساس این ایده ها هستند. لطفا راهنمای سرزمین کاربری را در پایان کتاب بررسی کنید.

کتاب داستانی در مورد علوم کامپیوتر و سایر موارد غیر ممکن ، لورن ایپسوم مخصوص کودک و نوجوان در زمینه علوم کامپیوتر  و مهارت برنامه نویسی می باشد. و به دنبال ارائه مهارت برنامه نویسی برای همه می باشد.

درباره این کتاب و نویسنده آن:

خواندن کتاب یک سفر عجیب و غریب در سرزمینی است که در ان منطق و علم کامپیوتر جان می گیرند. با لورن، ماجراجویی گمشده در دنیای کاربری ((Userland آشنا شوید که بایئ با حل یک سری معما راه خانه خود را پیدا کند. لورن در حالی که از مکان هایی مانند PUSH  ، POP CAFÉ  بازدید می کند . و در طول این مسیر با علوم کامپیوترو کد نویسی آشنا می شود.

و هم چنین با افرادی مانند هیو روستیک و فروشنده سرگردان دوست می شود ، بدون اینکه متوجه شود در مورد علوم کامپیوتر می آموزد و شما هم همینطور ! لورن ایپسوم را خودتان یا با شخصی کوچکتر از خود بخوانید ، سپس به یادداشت های پشت کتاب ورق بزنید تا در مورد منطق و علوم کامپیوتر در دنیای واقعی بیشتر بدانید.

این کتاب در 21 فصل و 198 صفحه نوشته شده و در انتهای کتاب دارای راهنمای میدانی می باشد . و هم چنین لورن ایپسوم به کوشش مهندس سارا بوئینی ترجمه شده و به زودی لینک آن روی سایت قرار خواهد گرفت.

درباره نویسنده این کتاب ، کارلوس بوئنو یک مهندس سابق فیس بوک ، طراح گرافیک ، کتابدار ، خوشنویس ، دانشمند داده و تعمیرکار بازی های ویدیویی است. او اکنون جوک هایی درباره الگوریتم ها و دایناسور ها می نویسد.

هزاران آفرین برای لورن ایپسوم

“داستانی برای عصر کامپیوتر”

بخشی از یک جنبش بسیار بزرگتر که به دنبال ارائه مهارت های برنامه نویسی برای همه است.

روح حل مسئله را تسخیر می کند و تخیل خوانندگان را برمی انگیزد. دختران و پسران را با علوم کامپیوتر و روش جدیدی از تفکر و حل مسئله آشنا می کند.

افسانه ای مسحور کننده که اتفاقا بر اساس مفاهیم اساسی محاسبات است.

سفری خارق العاده به «سرزمین عجایب» فناوری قرن بیست و یکم که هم آموزش می دهد و هم سرگرم کننده است.

لورن ایپسوم راهنمای شگفت انگیزی برای ایده های محاسباتی است.

یک مطلب ضروری برای هرکسی که به دنبال تقویت یادگیری یا آموزش علوم کامپیوتر است.

پیمایش به بالا