آموزش برنامه نویسی کودکان با زبان اسکرچ Scratch

آموزش برنامه نویسی کودکان پروژه های اسکرچ

آموزش برنامه نویسی کودکان با زبان اسکرچ Scratch

پروژه ها – Projects

مردم زمانی که فعالانه روی پروژه‌های معنی‌دار کار می‌کنند با ایجاد ایده‌های جدید، طراحی نمونه‌های اولیه و اصلاح مکرر بهتر یاد می‌گیرند.

همانطور که جوانان پروژه های اسکرچ Scratch را ایجاد می کنند، درگیر “مارپیچ یادگیری خلاق” می شوند، آنها تصور می کنند که چه کاری می خواهند انجام دهند، پروژه ای را بر اساس ایده های خود ایجاد می کنند، با خلاقیت های خود بازی می کنند، ایده ها و خلاقیت های خود را با دیگران به اشتراک می گذارند، در تجربیات خود فکر می کنند. همه اینها آنها را به تصور ایده های جدید و پروژه های جدید سوق می دهد.

هنگامی که دانش آموزان آموزش برنامه نویسی کودکان را پشت سر می گذارند، بارها و بارها یاد می گیرند که ایده های خود را توسعه دهند، آنها را امتحان کنند، مرزها را آزمایش کنند، با جایگزین ها آزمایش کنند، نظرات دیگران را دریافت کنند و بر اساس تجربیات خود ایده های جدیدی تولید کنند. در این فرآیند، آنها به عنوان متفکران خلاق رشد می کنند.

لوگوی قزوین اسکرچ

شور – Passion

وقتی افراد روی پروژه‌های آموزش برنامه نویسی کودکان کار می‌کنند که به آن‌ها اهمیت می‌دهند، طولانی‌تر و سخت‌تر کار می‌کنند، در مواجهه با چالش‌ها پافشاری می‌کنند و در این فرآیند بیشتر یاد می‌گیرند. به همین دلیل است که ما از تنوع پروژه های موجود در وب سایت بسیار خوشحالیم. این نشان می دهد که جوانان روی پروژه های اسکرچ Scratch کار می کنند که واقعاً به آنها اهمیت می دهند.

همتایان – Peers

یادگیری به‌عنوان یک فعالیت اجتماعی شکوفا می‌شود و افراد ایده‌های خود را به اشتراک می‌گذارند، در پروژه‌ها همکاری می‌کنند و بر روی کار یکدیگر نظارت می‌کنند. ما از ابتدا معتقد بودیم که تعامل با همسالان باید یک عنصر اصلی در فرآیند یادگیری باشد.

 10 سال پیش آموزش برنامه نویسی کودکان، اسکرچ Scratch را راه‌اندازی کردیم، جامعه آنلاین را با هم راه‌اندازی کردیم و با زبان برنامه‌نویسی یکپارچه شدیم. و این برای ما مهم بود. ما از ابتدا می خواستیم بچه ها بتوانند برای چیزی که خلق می کنند مخاطب داشته باشند. همچنین منبع الهام است.

بازی – Play

آموزش برنامه نویسی کودکان، شامل آزمایش های بازیگوش می شود – امتحان چیزهای جدید، سرهم بندی کردن با مواد، آزمایش مرزها، ریسک کردن، تکرار دوباره و دوباره. وقتی اکثر مردم به بازی فکر می کنند، به سرگرمی و لذت فکر می کنند. اما وقتی گروه تحقیقاتی من به بازی فکر می‌کند، ما تا حدودی متفاوت به آن فکر می‌کنیم. ما به بازی به عنوان نگرش و رویکردی برای تعامل با جهان فکر می کنیم.

پیمایش به بالا